O ιστότοπος https://smartpc.gr/» είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο «ηλεκτρονικό κατάστημα» ή «ιστότοπος») που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία Dizinet Ι.Κ.Ε με Α.Φ.Μ. 801257040 και ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας customerservice@smartpc.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2177 111 111.
Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνσης https://smartpc.gr/. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία «επισκέπτης» ή/και «χρήστης» ή «πελάτης» αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση.
Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ:
Όροι χρήσης:
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από τον ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.
Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα:
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές.
Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
Περιορισμός ευθύνης:
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία.
Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”.
Σε καμία περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας:
Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λ.π. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει λάβει άδεια χρήσης για τις δικές της αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που παρατίθενται και περιγράφουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Dizinet Ι.Κ.Ε ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή τρίτων μερών, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή των τρίτων μερών αντίστοιχα, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η χρήση τους στον ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει ουδαμώς άδεια ή δικαίωμα χρήσης τους από τρίτους.
Ευθύνη Χρήστη:
Ο χρήστης/πελάτης συμφωνεί και αναλαμβάνει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες, τις πληροφορίες και τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως ο νόμος προβλέπει και με βάση τους κανόνες της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών.
Σύνδεσμοι σε αυτόν τον δικτυακό τόπο:
Οι σύνδεσμοι (links) που περιλαμβάνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, οδηγούν σε σελίδες του καταστήματος ή σε κάποιες περιπτώσεις οδηγούν το χρήστη να μεταβεί από αυτό (ηλεκτρονικό κατάστημα) σε ιστοσελίδες τρίτων παρόχων, επιχειρήσεων κ.λ.π.
Οι συσχετιζόμενες αυτές ιστοσελίδες δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τα περιεχόμενα οποιασδήποτε τέτοιας ιστοσελίδας ή οποιουδήποτε συνδέσμου που περιλαμβάνεται σε μία συσχετιζόμενη ιστοσελίδα, ή οποιωνδήποτε αλλαγών ή ενημερώσεων σε τέτοιες ιστοσελίδες.
Η EΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για τις εκπομπές του διαδικτύου ή για την οιασδήποτε μορφής μετάδοση που λαμβάνεται από οποιαδήποτε συνδεδεμένη ιστοσελίδα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει αυτούς τους συνδέσμους στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, μόνο για τη διευκόλυνση της χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, η χρήση τους δεν είναι υποχρεωτική για τον επισκέπτη/πελάτη και το γεγονός ότι διαλαμβάνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν υποδηλώνει ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ εγκρίνει ή αποδέχεται το περιεχόμενό τους.
Πολιτική τιμών:
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη.
Επίλυση Διαφορών:
Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που προκύψει οποιαδήποτε διαφορά από τη μεταξύ μας συναλλαγή για την επίλυση της οποίας, θα μας έχετε αποστείλει σχετικό έγγραφο αίτημα αλλά δεν καταφέρουμε να καταλήξουμε σε κοινή μεταξύ μας συμφωνία, έχετε δυνατότητα να απευθυνθείτε στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών μέσω διαδικτύου, στη διεύθυνση webgate.ec.europa.eu/odr/ η οποία συνδέεται απευθείας με την αρμόδια ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» (//www.synigoroskatanaloti.gr).
Στην πλατφόρμα αυτή μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα για την επίλυση της διαφοράς οπότε θα μπορεί να κληθεί ακολούθως η εταιρεία μας από την αρμόδια Αρχή στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerservice@smartpc.gr.
Επίσης θέτουμε υπόψιν σας ότι η Εταιρεία μας αναγνωρίζει στα πλαίσια της καλής πίστης το συμβουλευτικό χαρακτήρα των αποφάσεων της Αρχής που θα επιληφθεί και δεν έχει δεσμευθεί για την εκτελεστότητα των αποφάσεων αυτών. Σε κάθε περίπτωση μη συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ, αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.
Μπορείτε να διαβάσετε τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ εδώ.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ:
Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, το https://smartpc.gr/ διαθέτει επιλογή τρόπου πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς.
Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται.
Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας.
Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.
Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:
1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ:
Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα της επιλογής μας.
Το κόστος της υπηρεσίας αντικαταβολής είναι 0,99€.
2. ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ:
Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας και η δέσμευση των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε αυτήν από εμάς, σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας και στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις επεξεργαστεί η παραγγελία σας, αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων) θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας με έναν από τους ανωτέρω αναφερόμενους τρόπους επικοινωνίας (άρθρο 3 γ ανωτέρω) προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση μεταφοράς χρημάτων από άλλη τράπεζα τα έξοδα της Τράπεζας του Διακαιούχου επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή! Ο αγοραστής θα πρέπει να επιλέξει στην διαδικασία πληρωμής μέσω ebanking ή κατάθεσης σε ταμείο την επιλογή για επιβάρυνση των εξόδων και των 2 τραπεζών.
Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
3. ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ:
Το https://smartpc.gr/ δέχεται τις πιστωτικές κάρτες VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Comodo Groupaa, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.
Εγγύηση:
Όλα τα προϊόντα που είναι αγορασμένα από την Εταιρία μας μέσω των αντιστοίχων αντιπροσωπειών για την Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά έχουν υποστήριξη από τον αντίστοιχο εισαγωγέα – διανομέα – αντιπρόσωπο. Σε όλα τα προϊόντα στο κάτω μέρος αναγράφονται στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία.
Οι πελάτες μπορούνε να έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας για τα στοιχεία επικοινωνίας των αντίστοιχων αντιπροσωπειών. Επίσης σε προβλήματα που έχουν οι πελάτες μας με τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω email στα customerservice@smartpc.gr για να γινόμαστε αρωγοί στην επικοινωνία τους με τις επίσημες αντιπροσωπείες.
Για γρηγορότερη εξυπηρέτηση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τα αντίστοιχα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών των αντιπροσωπειών για τον τρόπο αποστολής της συσκευής του – προϊόντος.
Μπορεί βέβαια και να το αποστείλει και σε εμάς αλλά θα υπάρξει παραπάνω χρονικό διάστημα μέχρι να παραλάβει τη συσκευή του λόγω των πολλαπλών μεταφορών, παραλαβών και αποστολών που απαιτούνται για να παραλάβει τη συσκευή η αντιπροσωπεία από εμάς και να μας την επιστρέψει πίσω.
Τα υπόλοιπα προϊόντα που προσφέρονται – πωλούνται από το https://smartpc.gr/ και είναι δικής μας εισαγωγής έχουν εγγύηση και υποστήριξη από εμάς και οι πελάτες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
Η Εταιρία βεβαιώνει ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης.
Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και την νόμιμη απόδειξη αγοράς. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η Εταιρία θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν εφόσον το προϊόν υπάγετε στην εγγύηση καλής λειτουργίας.
Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Εταιρία θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς την έδρα της Εταιρίας καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από την Εταιρία. Η επισκευή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της Εταιρίας. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέρχονται στην κυριότητα της. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. CD, μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες, νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ).
Σας συστήνουμε να ελέγχετε, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνετε εντός 24 ωρών.
Η εγγύηση παύει να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή.
Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η όποια εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.
Σημειώστε επίσης πως όλα τα προϊόντα προσφέρονται για ιδιωτική χρήση και όχι επαγγελματική. Κάθε επαγγελματική χρήση των προϊόντων ακυρώνει αυτόματα την εγγύηση σας.
Επιστροφές Προϊόντων:
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ με έξοδα της Εταιρίας
Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ’ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Ο καταναλωτής δύναται μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών να υπαναχωρήσει από την εξ’ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση.
Περιγραφή Διαδικασίας Επιστροφής:
Βήμα 1: Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email για τον λόγο της επιστροφής.
Βήμα 2: Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.
Η επιστροφή πρέπει να γίνει άμεσα (εντός 7 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος) και το προϊόν να επιστρέψει ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση – επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη – παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προϊόντος. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση – επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σειριακοί αριθμοί – S/N των προϊόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Χρόνοι:
Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς ( για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών – αποστολών) και 1 – 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς ή επιπλέον 3 – 20 εργάσιμες με αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία – εισαγωγέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ εντός της εγγύησης:
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσετε την αντικατάσταση/επισκευή τους.
Διαδικασία Επιστροφής:
Βήμα 1: Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email για τον λόγο της επιστροφής.
Βήμα 2: Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.
Βήμα 3: Στέλνετε το προϊόν στην έδρα της Εταιρίας αποκλειστικά με δική σας ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σας. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή 9-6) στην έδρα της Εταιρίας.
Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης:
Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης
Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο
Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
Το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής δεν έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Το προϊόν δεν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
Όταν η βλάβη δεν προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
Το πρόβλημα δεν οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
Το πρόβλημα δεν οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
Τα έξοδα αποστολής προς την Εταιρία και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Χρόνοι:
Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς (για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών – αποστολών) και 1 – 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς ή επιπλέον 3 – 20 εργάσιμες με αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία – εισαγωγέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ από Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσετε την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Διαδικασία Επιστροφής:
Βήμα 1: Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email.
Βήμα 2: Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.
Βήμα 3: Στέλνετε το προϊόν στην έδρα της Εταιρίας αποκλειστικά με δική σας ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σας. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή 9-6) στην έδρα της Εταιρίας.
Όροι και προϋποθέσεις για επιστροφή προϊόντος από υπαναχώρηση:
Το αίτημα για υπαναχώρηση θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση.
Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές.
Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Τα προϊόντα επιστρέφονται πάντοτε με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή και θα πρέπει να είναι επιμελώς συσκευασμένα μαζί με όλα τα απαραίτητα παραστατικά (απόδειξη, τιμολόγιο, φόρμα RMA κλπ).
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής:
Σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Το https://smartpc.gr/ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του μόνο μέσω τραπέζης με κατάθεση στον λογαριασμό του.
Για τις περιπτώσεις επιστροφών σε λογαριασμό τραπέζης ο χρόνος επιστροφής είναι 14 εργάσιμες ημέρες και τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Dizinet Ι.Κ.Ε
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2177 111 111
Διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου: info@smartpc.gr